lördag 11 augusti 2007

Alltså, jag har precis ätit ett helt paket Maryland Cookies och druckit två glas med en tablett treo i varje.
Sen kissade jag i ca 3 minuter.

Jag funderade samtidigt på varför förorten måste vara så.. förort.
Jobbar för tillfället långt ut på blå linjen, och jag lovar er.
Vad ni än har hört om blå linjen så kan jag garantera att det är sant.

Här verkar det t.ex. vara helt accepterat av övriga resenärer när tre ungdomar fördröjer bussen i 6 minuter genom att inte ha sina "färdbevis" redo när de kliver på.
Men eftersom jag kommer från stan skällde jag ut dem och talade om att när man gungar i lianer kanske det går bra att sacka efter en aning, men i det här landet har vi tider att passa.

Jag är alltså inte på något vis rasist eller så. Min kille är ju svartskalle.
Nej, jag är helt enkelt bara jävligt rädd för det okända.

1 kommentar:

Alice sa...

om man gungar i lianer? Vart gör man det då