tisdag 11 september 2007

Tävling 4

Åhhh vad mycket liv jag har. Det är inte klokt så bissi jag är och vilket späckat schema jag lever efter. Ändå, mina vänner, ändå tar jag mig tid att slita mig från detta för att ägna några minuter åt att lägga upp en ny tävling här. Allt för er! Av den vilda efterfrågan att döma förstår jag att många haft svårt att klara sig utan detta medan jag haft annat för mig.
Regler:

* Första pris är Shrek 1 och 2 på dvd samt en pint Ben & Jerry valfri smak.

* Minst 20 unika deltagare krävs för att pris skall delas ut.

* Minst en av er måste ha generande kroppshår.

* En bör ha sökt till Big Brother och nämnt sin bröststorlek i ansökan.

* Minst fem kommer titta på Idol ikväll, två av er endast för att ni tycker någon i juryn/ programledarna ser bra ut.

Här kommer bilden:
Detta kan väl inte vara så svårt? Jag lovar att åtminstone 20 Stockholmare vet vad detta är. I synnerhet mina grannar kan jag förmoda utan att fantisera alltför vilt.
Tävlingen kommer hålla på tills jag behagar avsluta den, eller ungefär en vecka.
Frågor hänvisas till någon annan blogg.
Hej.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nordiska Kompaniet (NK) - skylten, Hamngatan 18-20, Kungsträdgården

Alice sa...

NK!ju

Anonym sa...

Jag gissar i tävlingen och svaret är: en del av NK-huset och NK-klockan utanpå huset. Jag heter Johanna och bor i Örebro, johannameier@hotmail.com. Jag har håriga ben, och orkar inte raka dem när det är vinter. =)

Anonym sa...

Visst är det en balkong?
Tjoho, jag hissade rätt. :-) Förresten, jag sökte till Big Brother. Jag angav min bröststorlek. D-kupa.
Vägde lite mer då än nu.

Kram

Anonym sa...

NK symbolen på NK!! :D

Anonym sa...

Nu har ju folk skrivit det redan men jävligt lätt denna. Nordiska Kompaniet (NK).