torsdag 16 augusti 2007

Idag är det torsdag..

...och imorgon är det fredag. Det betyder att jag är ledig imorgon och en dag till. Då ska jag sola, bada, hångla och dricka piña colada.
Nu tror ni nog att jag är i något varmt land, men så är inte fallet. Jag är bara alldeles särskilt förtjust i att låtsas leva i ett varmt land. Min bror är just nu i Sunny Beach. På sin blogg har han gjort upp en överlevnadslista:
1. Kissa inte på allmäna platser
2. Tjaffsa inte med vakter

Jag skulle nog föreslå att använda kondom och lite sådant, men det skulle han ändå aldrig lyssna på. Han är ju faktiskt nyss fyllda 20. Då kan man ju inte få hiv, det vet väl alla?

Hur som helst. Sol eller ej, här kommer bilden en sista gång innan det spännande avgörandet fälls på söndag. (Erkänn att blogspots server kommer sprängas när resultatet publiceras)
To be continued.

5 kommentarer:

Die Quelle sa...

Mmm, det är alltså L:et i Gröna Lund. Deras skylt utanför deras huvudentré

Anonym sa...

Härligt grym idé, sidan din :)

Jag tror att bilden är tagen i Djurgården på Gröna Lunds entré-skylt :)

Anonym sa...

Vem ska du hångla med då?

Anonym sa...

Gröna Lund?

Gissa Bilden sa...

SJälvklart hånglar jag med ingen mindre än världens bästa kille.