fredag 31 augusti 2007

Undrar om Amy Diamond har 96-jeans?

Jag har en teori. Tror knappast det är en vuxen man som skriver Alex Schulmans blogg. Mer troligt att han är ett skägg för någon yngre som annars aldrig skulle tas på allvar.
Mitt tips är Amy Diamond.

Sen undrar jag lite vad som är grejen med de här 96-jeansen. Ingen kan väl ha undgått dem? Och egentligen är det väl inget fel på byxorna i sig, men jag måste ändå undra varför? Vad är det som göra att 50% av landets kvinnor (flickor) från ena dagen till den andra plötsligt springer runt i identiska byxor? Och vad betyder 96?
Efter att ha funderat kring detta en stund kom jag fram till att det måste vara en slags symbol för medlemskap i någon exklusiv klubb. Lite som tjejerna i tvilling-böckerna, som måste ha någonting lila på sig varenda dag i skolan.
Jeansen måste således vara samhörighetssymbolen för medlemskap i en klubb kallad "Vi som har en IQ under 96"
Ja, så måste det vara.


Killar får tydligen också vara med i klubben.

8 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! Skitkul inlägg.
Jag misstänker att det där med 96 är.. tja, vad ska man säga.. som en 69:a fast man är vänd rygg mot rygg.

Så det där med orgasm...
...kan bli lite knepigt.

Gissa Bilden sa...

Ingen jeansorgasm med andra ord.

Anonym sa...

Vadå, dom där jeansen är ju skitsnygga!!

Gissa Bilden sa...

Anonym:
Har jag sagt någonting annat?

Anonym sa...

vart köper man dom jeansen?

Anonym sa...

PUB/jc i vällingby

Anonym sa...

hahahaha , roligt , Det som gör inlägget ännu roligare e att det e du som måste vara jäkligt dum för att tro att IQ:n sitter i jeansen ;D
dessutom e dom jävligt snygga !

Anonym sa...

hahaha! men vadå? Sitter inte intelligensen i kläderna? Jag trodde lixom att man kunde välja kläder utifrån vad man ska göra under dagen.
Så om man ska ha prov eller på arbetsintervju, då gäller det att klä på sig smartbrallorna...

Det som är roligt är att du inte kunde läsa vad som stod i inlägget. Kanske bör du läsa det en gång till och fundera på vad byxorna hade för del i hela den där klubbgrejen.