söndag 12 augusti 2007

Johan... JOHAN!!

Har ni sett den där tv-reklamen där en kvinnlig röst kommer hem och har shoppat?
Min mage vänder sig ut-och-in när jag ser den.
I slutet, när hon säger:
"Ursäkta, men då har man råd"
får jag sådana hatfyllda kval och kväljningskänslor att jag kastar mig runt i våndor, i jakt på vilket vasst föremål som helst som jag kan skära av mina öron med, bara så jag ska slippa höra. Har hon ätit kläderna hon shoppat? Eller får hon en knytnäve i anus?
Varför låter hon sådär??

2 kommentarer:

Rabbi von Sydow sa...

Hello, kul att du gillar Stockholmn Smyg Style! ;-)

Ja, maila gärna in bilder, maila till: torre kanelbulle usa.com - så får du min riktiga mailadress sen!

Ah, ja vi kanske bor i samma krokar!

Kerstin sa...

Jag vet precis vilken du menar - jag får också en liknande upplevse då jag ser/hör den... Hahahahah.